Modalităţi de gătire

vita la gratar

La grătar: este poate cel mai sănătos mod de preparare a cărnii de vită, indiferent că folosiţi un grătar pe cărbuni sau pe gaz. Se găteşte uscat, fără ulei.

Prăjire în tigaie: carnea se prăjeşte în tigaie cu o cantitate mică de ulei; este foarte utilă pentru reţetele la minut; se recomandă pentru piesele subţiri de carne; poţi încerca şi calea mai sănătoasă frigând carnea în tigaie fără ulei.

Gătire în tigaie înaltă sau wok: se foloseşte pentru cubuleţe de vită aşezate pe un pat subţire de ulei; în funcţie de reţetă se pot adăuga sosuri, legume şi alte ingrediente.

Sfat: pentru a tăia uşor carnea în cubuleţe recomandăm să o ţineţi în congelator 20-30 de minute.

Coacere în tigaie înaltă: se foloseşte pentru bucăţi mai mari de carne cu adăugare de lichide; este o metodă lentă de gătit dar care va frăgezi carnea foarte mult;

Fierbere: asociată tocăniţelor; se folosesc bucăţele mici de vită amestecate cu legume şi alte ingrediente în mult lichid; este o metodă lentă de gătire.

Coacere la cuptor: bucăţile mari sau groase de vită se gătesc cel mai bine la cuptor. Deşi necesită mai mult timp, coacerea la cuptor este cea mai simplă metodă de a găti vita.

Carne de vită
cu origine
ROMÂNIA